Tuesday, July 13, 2010

Heftig natt!

Det skjer mye gøyalt på fritiden om dagen. Egentlig litt for travelt for å blogge, men er fornøyd med at det snart er ferie og morsomhetene kan tilta ytterligere. Jobb er kjipt, men det gidder vi ikke rippe i. Anyway, det er mange små ting som gjør tilværelsen morsom - som akkurat denne natta. Jeg rigga meg til for å få min skjønnhetssøvn, men så starta det verste tordenværet på lang lang tid! Naturens blits, bass og vannfontene i full vigør - så ille at det var umulig å sove! Lynet flimret selv under dyna, tordenet skremte vannet av meg og regnet bråkte. Så da tenkte jeg - det får bli litt tv imens. Men tror du ikke faenskapen slo ned i ei antenne? Nada tv. Arg. Fasinerende som naturens krefter er - kunne det ikke vente til et mer beleilig tidspunkt?

No comments:

Post a Comment