Tuesday, August 16, 2011

Naging works!!

Iblant nytter det å være streng og fortelle hvor skapet skal stå. Her er svaret fra Leiebolig AS på min evaluering av vårt kundeforhold:

Jeg har forsøkt å nå deg pr. telefon på 97193180 uten å lykkes, men vil gjerne gi deg en tilbakemelding på din henvendelse.

Jeg har gjennomgått alle punkt i din klage og må igjen beklage din opplevelse med Leiebolig. Vi arbeider kontinuerlig med å forbedre våre rutiner og arbeidsmetoder, noe jeg håper våre fremtidige kunder får nyte godt av. Dette er til liten hjelp for deg og jeg har besluttet å tilby refusjon av ditt formidlingshonorar fra siste utleie tilsvarende 4900 kroner og håper det kan bidra til å understreke vår beklagelse, og forhåpentligvis dekke noen av merkostnadene du har hatt i samarbeidet med oss.

Beløpet blir utbetalt din konto:4750 13 38741. Vennligst bekreft at dette er korrekt kontonummer.

Med vennlig hilsen
Leiebolig AS

And the drinks are on me...

1 comment:

  1. Heisann,

    Jeg har nettopp inngått ett leieforhold som leietaker med dette selskapet. Allerede etter to uker opplever jeg totalt mangel på oppfølgning og overholdelse av løfter og kontraktshold.

    Jeg gjør noen enkle søk på nett og finner ut at flere ikke har ett bra forhold til dette selskapet. Verken som utleier eller leietaker.

    Er det noe du kan fortelle om disse jeg bør vite? Tar alt av informasjon som er relatert :-)

    Send meg gjerne en epost på jon@startlink.no

    mvh Jon

    ReplyDelete