Saturday, December 14, 2019

Har du ei fin advent?

Advent - den fineste tida på året. Syns jeg.
Denne adventa er annerledes for meg. Annerledes fordi adventa ikke skal ende med tur hjem til Tromsø. Det føles rart, men riktig. Rart fordi jeg aldri har opplevd noe annet, og riktig fordi det var på tide å prøve noe nytt i år.

Men jeg gjør uansett mitt beste for å prøve å gjøre adventa så fin som mulig. Det har ikke stått på mangel av ting å drive med, men kanskje på lysta og energinivået. Noen ting har jeg uansett gjort - som å pynte hjemmet mitt og lagd snop og kaker.

 Adventslys er obligatorisk. Fant dette fine kubbelyset som varer litt lenger enn de jeg har hatt før.

 Jeg har sydd min aller første juleduk! Helt alene. 

 Min nyeste og vakreste julepynt ble først ute på juletreet i år.

 Rocky road konfekt :)

 Berits brune pinner. Urettferdig gode til navnet å være!

No comments:

Post a Comment