Sunday, January 16, 2022

The bullet journal for knitters

Fjoråret bar preg av mye alenetid i sofaen. Årskavalkaden avslørte at jeg har slukt mange serier. Takk til høyere makter for strømmetjenester! I tillegg har det blitt nok et år med mye strikking. Jula 2020 fikk jeg denne journalen - som skal holde oversikt over prosjekter, garninnkjøp og antall timer med strikkepinner.

Det starta trivelig, med registrering av daglig strikketid. Fine motiver ble fargelagt. Men så ble oppgaven litt stressende når hvert minutt skulle dokumenteres. Flinke-Tove fikk kjørt seg og det hele ble vurdert lagt på hylla. Men så skjønte jeg at dette absolutt ikke stod om liv og jeg måtte kose meg med det.

 
Jeg holdt ut hele året og journalen ble fargerik og fin! Men jeg ønsket meg ikke ny journal, hehe. Noen oversikter ble ikke brukt i det hele tatt, men jeg fikk full oversikt over alle strikkede prosjekter og garninnkjøp. Det ga god oversikt over str, hvilket og mengde garn som ble brukt. Nå har jeg anskaffet meg en enkel notatbok hvor prosjektene fortsatt skal skrives ned og garninnkjøpene holdes styr på.

Oppsummert 2021: 
74 strikkede prosjekter
13500kr brukt på garn
Godt nytt strikkeår!

No comments:

Post a Comment