Wednesday, March 30, 2011

Me, myself and I

En av de viktigste feilene Ola Normann begår i løpet av livet, er å være trofast. Nei, jeg fronter ikke notorisk utroskap. Men blind lojalitet til den lokale banken, strømleverandøren, mobiloperatøren, forsikringsselskapene, jeg kan fortsette i det evige... Og hvorfor? Hva gjør disse leverandørene for deg? De tjener penger - masse penger - på ditt kundeforhold. Mine dager som snill blåøyd skrøpelig dame som nikker og smiler er over - OVER.

Etter salget av leiligheten har jeg begynt å se på mulighetene mine. Og det tok ikke lang tid å innse at Sparebank1 Nord-Norge slett ikke er noe vinner i rentegamet. Nå skal det være sagt at jeg har sittet i en situasjon hvor jeg har prisgitt banken min for å gi meg såpass mye lån i en utakknemlig situasjon. Men det betyr ikke at jeg skylder de noe, vel? Kynisme er min nye venn, og jeg akter å flytte alle mine penger, eller mangel av sådann, over dit der det koster meg minst. Og om du fortsatt var i tvil: det er et lite hav i forskjell mellom SNN og Nordea. SuperTove, Den Hårdbaldne.

1 comment:

  1. Hei Tove. Velkommen til Nordea, vi skal gjøre vårt beste for at du blir fornøyd, både med rentenivået og service i tiden fremover.

    Rune Sjøhelle, Nordea

    ReplyDelete